مقاله

همه چیز درباره هاوانا ، جدیدترین محصول مبلمان آفر

 

در دنیای امروزی در اکثر مکان‌ها از مبلمان مدرن و راحتی استفاده می‌شود. در فضاهایی که کوچک هستند استفاده از ست کامل مبلمان ممکن نیست و یا به‌سختی امکان‌پذیر است درنتیجه استفاده از نیم ست و یا مبل تک به‌عنوان جایگزینی برای ست مبلمان هفت نفره بسیار رواج پیدا کرده است. وجود مبل تک در هر مکانی امری ضروری به‌حساب می‌آید. چه در محیط‌های عمومی به‌عنوان مبل انتظار و چه در فضاهای اداری و رسمی به‌عنوان مبلی برای استراحت و پذیرایی از میهمانان. همچنین در محیط منزل و برای استفاده در اتاق تلویزیون و یا در کنار ست مبلمان به‌عنوان مبل تک. شاید در قدیم به مبل تک مانند امروز نگاه نمی‌شد و مدل‌های ساخته شده عمدتاً محدود بود. درواقع به ست مبلمان اهمیت بیشتری داده می‌شد. ولی از مدتی به بعد اهمیت ساخت و استفاده از مبل تک بیشتر شده و استقبال عمومی از این نوع محصول و تنوع آن در بازار بیشتر شد. یکی از این دلایل کم بودن فضاها برای استفاده مبلمان گروهی است و دلیل دیگر شاید به جذابیت و کارایی مبل تک برگردد. امروزه تنوع مبل تک در بازار آن‌قدر زیاد است که کافی است در موتورهای جستجو کلمه‌ی مبل تک را جستجو کنید. خودتان متوجه این امر می‌شوید که در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی روی این نوع مبل سرمایه گزاری و فعالیت کرده و تنوع زیادی از این محصول را روانه بازار کرده‌اند.

 

در ادامه به معرفی یکی از جدیدترین محصولات گروه صنعتی آفر می‌پردازیم تا شما با کاربرد و مشخصات آن بیشتر آشنا شوید.

مبل تک هاوانا از آن دست مبل‌هایی است که هم در فضای اداری و هم منزل قابل استفاده است و ترکیب خوبی را با سایر اجزای دکوراسیون ایجاد می‌کند. ساختار اصلی استفاده شده در این مبل، فلزی است. این کار باظرافت خاصی انجام شده و حتی در هنگام استفاده از این مبل متوجه وجود اسکلت فلزی در بدنه‌ی اصلی آن نمی‌شوید. استفاده از اسکلت فلزی باعث استحکام هرچه بیشتر این محصول شده است و می‌تواند خیالتان را بابت استفاده طولانی مدت از مبل هاوانا راحت کند. در بدنه‌ی اصلی و روی اسکلت فلزی این مبل از فوم سرد تزریقی استفاده شده است. این فوم به‌صورت یکپارچه تزریق شده است و بدنه‌ی یک تکه‌ای را ساخته که همین امر به استحکام محصول کمک شایانی خواهد کرد. درواقع در نگاه اول چیزی که دریافت می‌کنید این است که این مبل از دو جزء تشکیل شده است. یکی پایه‌های آن و دیگری بدنه‌ی اصلی که از فوم سرد تزریقی با اسکلت فلزی ساخته شده است.

برای راحتی در پوشاندن روکش روی این محصول و برای اینکه این رویه به‌خوبی روی بدنه‌ی اصلی آن قرار بگیرد، در پشت محصول از یک زیپ استفاده شده که صرفاً برای پوشاندن روکش روی بدنه و در مرحله ساخت استفاده می‌شود. درواقع وجود این زیپ موجب نشده که شما بتوانید روکش محصول را بیرون بیاورید و آن را مورد شستشو قرار دهید. ولی وجود این زیپ در تولید کاملاً کاربردی است و البته از زیبایی آن نکاسته است. همچنین برای زیبایی بیشتر و همچنین برای قرارگیری بهتر روکش، روی محصول از دکمه‌هایی در قسمت پشتی محصول استفاده شده است که ظاهری کلاسیک و زیبا هم به محصول می‌دهد.

 

پایه این محصول در حالت استاندارد طراحی شده و به گونه ایست که می‌توانید روی محصول حالت لم دادن را حس کنید. این مبل تک با ارتفاع کلی 103، و عرض و طول به ترتیب 89 و 70 سانتیمتر یکی از ظریف‌ترین و راحت‌ترین مبل تک‌های موجود در بازار است که با قیمتی رقابتی از سوی مبلمان اداری و منزل آفر روانه‌ی بازار شده است.

پایه‌های این محصول را می‌توانید در رنگ‌های مختلف سفارش دهید و همچنین روکش محصول قابلیت این را دارد که بسته به نوع کاربری و فضای دکوراسیونی شما در رنگ‌های مختلف تولید شود.

چوب استفاده شده در این مبل تک از نوع راش گرجستانی است که به علت تراکم زیاد، مقاوم‌تر از انواع چوب‌های دیگر است. این نوع چوب در حال حاضر در اکثر تولیدات حوزه دکوراسیون و مبلمان استفاده می‌شود. امروزه شرکت‌های مختلف برای آنکه کیفیت محصولاتشان بالا برود و بتوانند محصول باکیفیت و مقاوم به بازار عرضه کنند و همچنین بتوانند آن را ضمانت کنند از نوع چوب‌های مقاوم که راش گرجستانی یکی از آن نوع است استفاده می‌کنند.

رونمایی از مبل تک مدل هاوانا در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری اتفاق افتاد که بسیار هم مورد استقبال عموم قرار گرفت و افراد زیادی برای تجهیز فضای کاربری خود، چه اداری و چه منزل به فکر استفاده از این محصول افتادند. با توجه به قیمت رقابتی آن نسبت به بازار و سایر محصولات نیز، صرفه اقتصادی با خرید این نوع محصولات است.

 

گروه صنعتی آفر با هدف صادرات محصولات خود مخصوصاً مبل تک هاوانا به کشورهای همسایه، هدف‌گذاری خاصی روی این محصول قرار داده است و قرار است به‌زودی این محصول را باقدرت هرچه تمام تر به بازار عرضه و تولید انبوه آن را شروع کند.

با توجه به وجود نمایندگی‌های فعال در سراسر کشور و نمایندگی‌های فروش اینترنتی، پیش‌بینی می‌شود فروش این محصول در آغاز بسیار خیره‌کننده باشد. بنابراین گروه صنعتی آفر در کنار تولید محصولات قبلی و طراحی محصولات جدید و همان‌طور که نیم‌نگاهی به آینده دارد، نگاه ویژه خود را معطوف تولید و عرضه مبل تک هاوانا کرده است و امید دارد در چند ماه آینده خبرهای خوبی از توزیع و عرضه این محصول پرطرفدار و زیبا به دست مشتریان برساند.

 

3 دیدگاه در “همه چیز درباره هاوانا ، جدیدترین محصول مبلمان آفر

  1. نجف گفت:

    تولیدات شما رادیدم واقعاعالیه

  2. امید گفت:

    من از این محصول هم خریدم ولی متاسفانه یکی از پایه های مبل دارای ایراد است، آیا می توانم با استفاده از گارانتی آن را تعویض کنم؟

    1. مبلمان آفر گفت:

      بله با شماره تماس های داخل سایت تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای تعمیر یا تعویض محصولتون انجام بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *