مقاله

یک سال دیگر…

 

بهار فصل نو شدن و تازه شدن است. بهار فصل تازگی‌هاست. چهره زمین در این فصل تغییر می‌کند و سرسبزی به خود می‌گیرد. پس از فصول پاییز و زمستان که هرکدام زیبایی‌های خاص خود را دارند بهار با همه تازگی‌هایش می‌آید تا تغییراتی در زمین ایجاد کند. حتی زمین رخت نو می‌پوشد و چهره خود را آرایش می‌کند. به‌این‌ترتیب همگان در آغاز فصل بهار به دنبال تازه شدن و زیبایی هستند. این تازگی به شکل‌های مختلف جلوه می‌کند. از خانه‌تکانی و تغییر دادن دکوراسیون گرفته تا خریدن لباس و وسایل نو برای منزل. حتی از دیدگاه روانشناسان تازه شدن سال و آمدن بهار که تغییرات زیادی را با خود به همراه دارد، می‌تواند در روحیه افراد هم تأثیر زیادی داشته باشد و روحی تازه در کالبد آن‌ها بدمد.

 

دور ریختن وسایل کهنه و جایگزینی آن با وسایل نو می‌تواند نویدبخش آغازی نو در طبیعت باشد. در ایران و بسیاری از کشورها که از روزگاران قدیم فصل بهار را برای آغاز سال نو انتخاب کرده‌اند رسم بر این است که در روزهای پایانی اسفند به انجام کارهای این‌چنینی می‌پردازند. خانه‌تکانی و خرید وسایل و لباس‌های نو، هرچند کم و محدود باشد، رسم است و هرساله رعایت می‌شود. این‌چنین است که بهار برای ما دوست‌داشتنی‌تر از بقیه فصل‌ها می‌شود. البته هر فصلی زیبایی‌های خودش را دارد ولی بهار را می‌توانیم فصل جوانه‌ها بنامیم. فصلی سرشار از رنگ‌های سبز و یاسی. جوان‌ترین فصل سال که طراوتش همیشگی است. طراوتی که قسمتی از آن را عطر گل‌های بهاری که تازه شکوفا می‌شوند پر می‌کند.

در این نوشته جدای از مقالات همیشگی می‌خواهیم با شما درباره بهار و زیبایی‌هایش صحبت کنیم. از سالی که گذشت و همراهی شما عزیزان با گروه مبلمان آفر که همیشه روحیه‌بخش و انگیزه‌ای برای تلاش‌های بیشتر ما بوده است. اگر بخواهیم از بهار و مقدماتش بگوییم، مطلب فراوان است و از گفتنشان سیر نخواهیم شد. از خانه‌تکانی که زشتی‌ها و ناملایمات یک‌ساله را از چهره خانه‌ها پاک می‌کند و به آن‌ها روحی تازه می‌بخشد. از آشتی‌هایی که به‌واسطه بهار، جدایی‌ها را پایان می‌دهد و دل انسان‌ها را به هم نزدیک می‌کند. از خریدهای شب عیدی که هرچند کم، ولی اشتیاقی در دل کودکان ایجاد می‌کند. بازارهایی که دست‌فروشانش برای جلب‌توجه مشتری ایده‌های جدید به کار خود اضافه می‌کنند. همه و همه مدیون آمدن فصلی نو به نام بهار است. همه خود را برای یک میزبانی بزرگ آماده می‌کنند. میزبانی از بهار و زیبایی‌هایش. از رسومات زیبای آماده شدن برای شروع سال نو می‌توان به خانه‌تکانی اشاره کرد. رسمی که سالیان سال قدمت دارد و با شروع فصل بهار عجین شده است. در روزهای پایانی اسفندماه همه به تکاپو می‌افتند که خانه‌های خود را برای شروع سال نو و جشن گرفتن عید آماده کنند. شستن فرش‌ها، دیوارها، جابجایی وسایل منزل و در برخی موارد نو کردن وسایل جزو جدانشدنی خانه‌تکانی محسوب می‌شود. کاشتن درخت و گیاهان جدید در فصل بهار رسمی است که بسیار تکرار می‌شود.

 

بسیاری از خانواده‌ها شروع سال و آمدن فصل بهار را بهانه‌ای برای ایجاد تغییرات در خانه و فضای زندگی خود می‌دانند. یکی از این تغییرات مربوط به مبلمان می‌شود که تأثیر بسیار زیادی در دکوراسیون خانه و فضای محل زندگی دارد. عوض کردن مبلمان کهنه یکی از این تغییرات است. به همین دلیل است که با نو شدن سال، تکاپوی خانواده‌ها برای خرید مبلمان و یا در کمترین امکان، تعمیر مبلمان قدیمی بیشتر می‌شود. مبلمان همیشه طیف گسترده‌ای از لوازم موردنیاز در خانه و محل کار را شامل می‌شده و این نکته، اهمیت وجود این دست از محصولات را در زندگی نشان می‌دهد.

باید به خاطر داشته باشیم محصولات حوزه مبلمان از نوع کالاهای بادوام هستند که انتظار داریم برای سالیان سال بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم. درواقع بعد از صرف هزینه برای خرید کالای بادوام، نباید تا سال‌های زیادی بابت همان کالا هزینه‌ای مصرف کنیم و فقط ممکن است هزینه‌های جزئی بابت نگهداری و یا سرویس همان کالا صرف شود. مبلمان اداری و منزل آفر با سابقه طولانی در تولید مبلمان در حوزه‌های مختلف، و با ارائه سه سال گارانتی روی محصولات خود، حقوق مصرف‌کنندگان را به‌خوبی رعایت کرده و همیشه در ارائه سرویس‌های مختلف به مشتریان گرامی پیش‌قدم بوده است. در سالی که گذشت گروه مبلمان اداری و منزل آفر باوجود مشکلات فراوان در حوزه تولید که طبیعتاً برای بسیاری از تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف ایجاد شد، همچنان سعی در رعایت حال مشتریان و مصرف‌کنندگان عزیز داشته است و هزینه‌های زیادی نیز از این بابت متحمل شده است. بااین‌وجود گروه آفر سعی کرده است تا با طراحی محصولات جدید و بومی‌سازی مدل‌های مختلف از مبلمان و همچنین با پایین آوردن هزینه‌های تولید، رضایت مشتریان محترم را به دست بیاورد. آفر به‌عنوان برندی که همیشه سعی کرده است نوآوری، زیبایی و راحتی را هم‌زمان در محصولات به ارمغان بیاورد، شناخته می‌شود. گروه مبلمان اداری و منزل آفر در سال 97 با معرفی محصولات جدید و کنترل قیمت‌ها موفق شد تا نظر مثبت مشتریان محترم را درراه خدمت‌رسانی به آن‌ها جلب کرده و محصولات باکیفیتی را به آن‌ها ارائه دهد.

 

در انتها با آرزوی موفقیت و بهروزی در سال جدید و تبریک سال نو، امیدواریم که سال پیش رو سالی سرشار از اتفاقات خوب و موفقیت‌های بزرگ برای همه عزیزان باشد. و امیدواریم در سال جدید بتوانیم قوی‌تر از گذشته برای خدمتگزاری به مشتریان محترم در عرصه تولید حاضر شویم. نوروز بر همگان مبارک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *